Пошуковий запит: (<.>A=Адабашев Б$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7
|
1. |
Асанова Ф. Б. Мотивація самостійної роботи студентів та її вплив на розвиток пізнавальної активності [Електронний ресурс] / Ф. Б. Асанова, Б. В. Адабашев // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2012. - № 37. - С. 279-282. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2012_37_47 Розглянуто активізацію пізнавальної діяльності студентів під час виконання самостійної роботи за умов кредитно-модульної системи навчання. Розкрито підходи до розвитку пізнавальної активності студентів у процесі виконання позааудиторних самостійних робіт, підібраних для індивідуального розв'язання для спеціальності «Професійне навчання».Рассмотрена активизация познавательной деятельности студентов во время выполнения самостоятельной работы в условиях кредитно-модульной системы обучения. Раскрыты подходы к развитию познавательной активности студентов в процессе использования внеаудиторных самостоятельных работ, подобранных для индивидуального решения для специальности «Профессиональное обучение».The article examined activation of the students` cognitive activity during the execution of individual work in a credit-modular system of training. The author shows the approaches of development of students` cognitive activity in the process of the use of extracurricular independent works, created for the individual decisions for special subject «Professional training».
|
2. |
Адабашев Б. В. Актуальні проблеми гуманітаризації професійної підготовки сучасного інженера-педагога [Електронний ресурс] / Б. В. Адабашев, І. І. Мороз // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2012. - № 34-35. - С. 55-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2012_34-35_10 Здійснено аналіз літератури з проблем гуманітаризації професійної підготовки сучасного інженера-педагога. Як один із варіантів обгрунтовано доцільність підготовки інженерів-педагогів у технічних університетах на прикладі РВНЗ «Кримський інженерно-педагогічний університет». Запропоновано методичні рекомендації викладачам ВНЗ з підготовки інженерів-педагогів з урахуванням посилення їх гуманітарної складової.Осуществлен анализ литературы по проблемам гуманитаризации профессиональной подготовки современного инженера-педагога. В качестве одного из вариантов обоснована целесообразность подготовки инженеров-педагогов в технических университетах на примере РВУЗ «Крымский инженерно-педагогический университет». Предложены методические рекомендации преподавателям ВУЗ по подготовке инженеров-педагогов с учетом усиления их гуманитарной составляющей.This paper deals with the analysis of the literature on the humanization problems of the modern teacher-engineers. As one of the alternative for the expediency of the training of engineers and educators at technical universities the author shows the sample of "Crimean Engineering and Pedagogical University." The article proposed guidelines for teachers of universities for training engineers and educators to enhance their view of the humanitarian component.
|
3. |
Адабашев Б. В. Педагогические условия информатизации учебно-воспитательного процесса в вузах автотранспортного [Електронний ресурс] / Б. В. Адабашев // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2016. - Вип. 46. - С. 97-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sitimn_2016_46_26
|
4. |
Кадемія М. Ю. Модернізація професійно-технічної освіти в умовах інформаційного суспільства [Електронний ресурс] / М. Ю. Кадемія, Б. В. Адабашев // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2012. - Вип. 30. - С. 213-219. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sitimn_2012_30_43
|
5. |
Адабашев Б. В. Використання сучасних інформаційніх технологій у подготовці інженерів – педагогів автомобільного профіля [Електронний ресурс] / Б. В. Адабашев // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2011. - Вип. 27. - С. 181-185. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sitimn_2011_27_38
|
6. |
Адабашев Б. В. Підготовка інженера-педагога до застосування інформаційних технологій [Електронний ресурс] / Б. В. Адабашев // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2008. - Вип. 19. - С. 154-158. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sitimn_2008_19_33
|
7. |
Адабашев Б. В. Готовність майбутніх інженерів-педагогів до використання інформаційних і комунікаційних технологій [Електронний ресурс] / Б. В. Адабашев, Р. С. Гуревич // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2008. - Вип. 18. - С. 3-9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sitimn_2008_18_3
|